Fiat 500: Ruszam za dziewięć miesięcy

Dokładnie dziewięć miesięcy przed wprowadzeniem na rynek Fiata 500, ruszyła kampania reklamowa przypominająca o premierze pojazdu zaplanowanej na 15 września 2007 r.
Jednocześnie rusza konkurs zatytułowany „Baby Room” – nietypowe przedsięwzięcie adresowane do przyszłych mam, które rejestrując się na stronie internetowej www.fiat500.com, będą mogły wygrać nowy model tego samochodu: jedynym warunkiem uczestnictwa w końcowym losowaniu jest zbieżność daty narodzin dziecka z datą premiery pojazdu.
W konkursie „Baby Room” na stronie www.fiat500.com można dać wyraz swej kreatywności dzięki konkursowi „500 Sticker Art Contest”. Konkurs ten jest otwarty dla wszystkich grafików – projektantów, artystów ulicznych, osób trudniących się robieniem tatuaży, freestylerów, designerów art. żywnościowych i innych artystów zajmujących się sztuką wizualną. Spośród pięciu finałowych propozycji zewnętrznego wyglądu samochodu, wytypowanych przez użytkowników serwisu, zostanie wybrany i wcielony w życie najlepszy projekt a autor otrzyma sztabkę złota „500 wants you”.
autor: Bstok.pl
Źródło Fiat

Reklama