Reklama

Etyka w biznesie

  Etyka w biznesie jako samodzielna dziedzina nauki została wyodrębniona dopiero pod koniec lat 70. XX wieku. Przedsiębiorcy potrzebują jej dla siebie, jak i unormowania kontaktów ze światem uważa bp. Tadeusz Pieronek

  Uczciwość, wrażliowść na sprawy społeczne i brak dyskryminacji pracowników to podstawowe zasady jakimi powinni kierowac się nowoczesni biznesmeni. Od tych norm rozpoczął spotkanie Loży Białostockiej Business Centre Club ks. bp. Tadeusz Pieronek. Duchowny uważa, że normy etyczne w biznesie muszą stanowić rodzaj nowoczesnego dekalogu.

  Bp. Pieronek w czasie wykładu zwracał również uwagę na etyczność reklam. Ważne, by nie zawierały informacji kłamliwych bądź poniżających i nie posługiwały się manipulacją. Proszony o porównanie Polski czasów realnego socjalizmu i młodego kapitalizmu, zdecydowanie opowiedział się za gospodarką wolnorynkową. Zdaniem biskupa, nasz kraj bardzo się rozwinął, a Polacy okazali się ludźmi odważnymi i przedsiębiorczymi.

https://www.bstok.pl/up/news/923_1.jpg https://www.bstok.pl/up/news/923_2.jpg https://www.bstok.pl/up/news/923_3.jpg

Reklama