EastMedia – reaktywacja
Po trzyletniej przerwie Białostocki Park Naukowo-Technologiczny reaktywuje EastMedia – największą i najbardziej rozpoznawalną konferencję poświęconą e-marketingowi w północno-wschodniej Polsce. Uczestnicy będą mogli zdobyć wiedzę o najnowszych trendach w marketingu internetowym oraz dowiedzieć się, z jakich narzędzi należy korzystać i jak współpracować z agencjami marketingowymi lub freelancerami.
Po trzyletniej przerwie Białostocki Park Naukowo-Technologiczny reaktywuje EastMedia – największą i najbardziej rozpoznawalną konferencję poświęconą e-marketingowi w północno-wschodniej Polsce. Uczestnicy będą mogli zdobyć wiedzę o najnowszych trendach w marketingu internetowym oraz dowiedzieć się, z jakich narzędzi należy korzystać i jak współpracować z agencjami marketingowymi lub freelancerami.
Jubileuszowa V edycja wydarzenia odbędzie się 21 października 2022 r. w BPN-T. Uczestnictwo w EastMedia będzie bezpłatne po uprzedniej rejestracji. Konferencja EastMedia to kontynuacja wydarzenia cyklicznie organizowanego w latach ubiegłych (2015-2018) w BPN-T. Tradycyjnie podczas spotkania swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się znani praktycy branżowi z całego kraju. Udział w EastMedia to również niepowtarzalna szansa na zdobycie wielu cennych kontaktów biznesowych. W poprzednich edycjach udział wzięło ponad 700 osób, a 37 prelegentów, ekspertów ze swoich dziedzin mówiło między innymi o real marketingu, social mediach, analityce, budowaniu marki, kampaniach reklamowych czy też video marketingu.
W tegorocznej edycji konferencji zaprezentują się cenieni marketerzy, szkoleniowcy, pionierzy w swojej dziedzinie. Nie zabraknie również przedstawicieli lokalnej branży. Poruszą szerokie spektrum tematów z dziedziny e-marketingu. Będzie mowa między innymi o tym, jakich narzędzi używać, jak współpracować z agencjami marketingowymi lub freelancerami. Swoimi doświadczeniami i historiami sukcesu podzielą się: Kacper Zdunek (ClickInStory), Dagmara Pakulska-Porembińska, Marcelina Lipska (F1Brand), Kacper Duras (Media Scope Group OÜ), Wojciech Biendzio (Bien Agencja), Adam Duda (Automation House), Justyna Brzezińska (Glosel: TaniaKsiazka.pl & Bee.pl), Grzegorz Powichrowski (CPTI) oraz Michał Gąsowski (Gansa.pl). Całość poprowadzi Jan Jankowski.
Konferencja przeznaczona jest dla przedsiębiorców, przedstawicieli startupów, którzy zlecają usługi marketingu internetowego na zewnątrz i chcieliby pogłębić swoją wiedzę na temat wymagań i efektów takich działań. Kolejną grupą docelową są oczywiście osoby zawodowo zajmujące się marketingiem internetowym, przedstawiciele branży z regionu, osoby zainteresowane tą tematyką, otwarte na poszerzanie swojej wiedzy i szukające nowych trendów i narzędzi.
Konferencja odbędzie się w ramach projektu „Platforma startowa dla nowych pomysłów – Hub of Talents 2”, który pomaga w rozwijaniu pomysłów biznesowych w formie startupów. Inkubowane są one zgodnie z indywidualnie zaplanowaną ścieżką rozwoju. Przedsiębiorcy pracują nad rozwojem pomysłu i modelu biznesowego. Korzystają przy tym z szeregu bezpłatnych usług (podstawowych i specjalistycznych), zmierzających do opracowania produktu (MVP). Obecnie trwa nabór do ostatniego cyklu inkubacji. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Udział w konferencji będzie bezpłatny, po wcześniejszej rejestracji na stronie organizatora. Liczba miejsc jest ograniczona, liczy się kolejność zgłoszeń.
Opracowanie: Anna Kowalska