Dobre początki Volvo C30

Jednym z najważniejszych wydarzeń ostatniego kwartału dla Volvo Auto Polska było rozpoczęcie sprzedaży miejskiego hatchback’a C30. Pierwsze wyniki są o kilkadzisiesiąt procent lepsze od zakładanych.
„Samochód C30 przeszedł nasze najśmielsze oczekiwania. Spodziewaliśmy się, że C30 będzie się rewelacyjnie sprzedawać w modnych metropoliach krajów południowych, takich jak Barcelona czy Rzym, gdzie miejskie, trendy hatchbacki są preferowanym typem samochodów” – mówi Mariusz Nycz, Communication Manager Volvo Auto Polska – „po oszacowaniu rynku i preferencji naszych klientów, wiedzieliśmy, że samochód będzie się podobał, ale nie spodziewali się, że stanie się ogromnym sukcesem sprzedażowym Volvo. Kilkadziesiąt samochodów zostało zamówionych długo przed pojawieniem się C30 w Polsce.”
Model C30 przyczynił się również do wzrostu sprzedaży na pozostałych rynkach europejskich, gdzie sprzedaż Volvo w marcu wzrosła o 9,8% w stosunku do roku 2006. Najsilniejszymi rynkami pierwszego kwartału w tym segmencie okazały się Francja (45%), Belgia (25%) oraz Włochy (23,7%).
„Widzimy wyniki naszego agresywnego planu produkcyjnego. Spodziewamy się jednak jeszcze większej sprzedaży i powinniśmy być w stanie podwyższyć nasz wolumen w 2007 roku do rekordowego poziomu – powiedział Fredrik Arp, prezes i CEO Volvo Car Corporation – „Ważne, abyśmy zwiększali wysiłki w organizacji globalnej sprzedaży, tak aby uwolnić pełny potencjał Volvo”.
autor: T.K.
źródło: Volvo

Reklama