Dadzą gazu

  Już w najbliższy piątek na plac przed Pałacem Branickich zajedzie flotylla lekkich wozów dostawczych FIATa. Białystok jest jednym z ośmiu miast w Polsce, w których można podziwiać najnowsze konstrukcje włoskich projektantów i inżynierów. Większość z nich od razu ma wbudowane zbiorniki na gaz. Wywrotka, samochód straży pożarnej, ambulans kontenerowy czy wóz techniczny pogotowia gazowego to tylko kilka przykładów zastosowań FIATów.

  Fiat Auto Poland jest obecnie wiodącym producentem samochodów dostawczych nie tylko w Polsce, lecz również w Europie. Jego silna pozycja jest mocno ugruntowana na ponad 80 rynkach całego świata. Sukces ten Fiat zawdzięcza przede wszystkim doskonałym pojazdom o średniej ładowności do 3,5 ton. Zabudowy na samochodach dostawczych fiata są realizowane głównie na bazie flagowych modeli Doblo Cargo i Ducato.

  Specjalistyczne badania pokazują, że osiągi samochodów zasilanych gazem ziemnym nie ustępują silnikom benzynowym, a są o wiele tańsze w eksploatacji i przyjazne dla środowiska naturalnego. Ducato i Doblo Natural Power posiadają podwójne zasilanie, które łączy osiągi i technologie silników benzynowych z zaletami napędu na metan. Butle na metan zainstalowane są pod podłogą samochodu, dzięki czemu pojemność i powierzchnia ładunkowa pozostają niezmienione. Ducato
i Doblo Natural Power są pokazywane podczas tegorocznego LCV Tour w zabudowie pogotowia gazowego.

  Samochody dostawcze fiata posiadają w swojej ofercie także pojazdy do przewozu osób. Podczas tegorocznej edycji LCV Tour będzie pokazany m.in. 9-osobowy Fiat Panorama. Nie zabraknie również samochodu z napędem na 4 koła – Ducato 4×4 w wersji Furgon przeszklony.

  Największą niespodzianką tegorocznego LCV Tour będzie prezentacja zupełnej nowości Fiata Doblo Cargo Restyling, którego oficjalna premiera na rynku polskim planowana jest na koniec października. Nowe Doblo Cargo prezentuje się w odświeżonym stylu, posiada lepsze osiągi dzięki nowej gamie silników diesel Multijet. Premierowy model Doblo Cargo Restyling charakteryzuje się pojemnością silnika 3,2 m3 (3,8m3 w wersjach z podwyższonym dachem i 4 m3 w wersjach z długim rozstawem osi) oraz wysokim stopniem ładowności użytkowej, jednym z najlepszych w swojej kategorii. Jednocześnie nowe Doblo Cargo wyróżnia oszczędność użytkowa, czyli niskie koszty utrzymania dzięki silnikom diesel Multijet. Początek prezentacji w piątek 28 października o 15 w auli Pałacu Branickich!

https://www.bstok.pl/up/news/427_1.jpg https://www.bstok.pl/up/news/427_2.jpg https://www.bstok.pl/up/news/427_3.jpg https://www.bstok.pl/up/news/427_4.jpg

Reklama