Czy reklama w Bing jest opłacalna?

Bing to wyszukiwarka, która działa na zasadzie podobnej do wyszukiwarki Google, z tym że oferowana jest przez firmę Microsoft. Stanowi bardzo niedoceniany obszar reklamowy. A tymczasem warto wiedzieć, że już ponad 10% użytkowników stojących z internetu na urządzeniach stacjonarnych wykorzystuje w tym celu właśnie przeglądarkę Bing.

Dlaczego warto postawić na reklamę Bing?

Trzeba zdawać sobie sprawę z tego, że użytkownicy komputerów stacjonarnych w wyszukiwarce Bing w skali miesiąca wpisują niespełna 15 miliardów zapytań. Przeglądarka ta co miesiąc rejestruje odwiedziny 687 milionów unikalnych użytkowników, co gwarantuje przedsiębiorcom naprawdę ogromny i wciąż niewykorzystany potencjał reklamowy.

Sytuacja na rynku przeglądarek jest dość dynamiczna – wraz z upływem kolejnych miesięcy Bing zdobywa coraz większą liczbę użytkowników zarówno w skali światowej, jak i krajowej. Oznacza to, że osoby zainteresowane promocją firmy, zdecydowanie powinny rozważyć wejście na nowy rynek reklamowy.

Mimo tego że Google wciąż cieszy się największą popularnością i można by sądzić, że ma niemalże monopol na reklamę internetową, to jednak korzyści płynących z reklamy w Bing nie powinno się ignorować. Zwłaszcza w sytuacji, kiedy działania internetowe wspierane są przez profesjonalistów ze Znajdzreklame.

Reklama Bing – czym się wyróżnia i dlaczego warta jest uwagi?

Znacznie niższa popularność w porównaniu do wyszukiwarki Google, może być w przypadku reklamy Bing sporą zaletą. Z racji tego, że jest to wyszukiwarka mniej popularna, można o wiele łatwiej, szybciej i taniej się w niej wyróżnić. Zdecydowana większość reklamodawców wciąż decyduje się na promocję w Google, stąd też na rynku reklamy Bing planuje o wiele mniejsza konkurencja.

Nie bez znaczenia, zwłaszcza dla mniejszych firm, jest koszt reklam. Oznacza to niższe koszty dotarcia do klienta, zwłaszcza w porównaniu do wyszukiwarki Google

Reklama

Dostępne formy reklamy Bing

Jeśli chodzi o reklamy więc, osoby zainteresowanej promocją swojej firmy, mają naprawdę szerokie możliwości wyboru, dokładniej opisane pod adresem https://www.znajdzreklame.pl/reklama-bing. Mogą zdecydować się między innymi na:

  • reklamy tekstowe – reklamy, dzięki którym klienci mogą szybko znaleźć określoną stronę www. Są to wyniki, które jako pierwsze wyświetlają się w wyszukiwarce Bing,
  • reklamy display – są to reklamy graficzne wyświetlające się na stronach internetowych odwiedzanych przez potencjalnych klientów. Reklamy display mogą wyświetlać się zarówno tym osobom, które znajdują się w grupie docelowej firmy, jak i tym, które wcześniej odwiedziły jej stronę internetową. To doskonały sposób na dotarcie do klientów z określonej grupy docelowej oraz na zwiększenie rozpoznawalności marki w sieci,
  • kampanie produktowe – są to reklamy produktowe, które działają na podobnych zasadach jak w wyszukiwarce Google. Dzięki nim można łatwo zaprezentować swoje produkty i ich ceny szerokiemu gronu odbiorców,
  • kampanie remarketingowe – pozwalają ponownie dotrzeć z promocją do osób, które wcześniej miały styczność ze stroną lub sklepem internetowym firmy. Dzięki remarketingowi można wzmocnić przekaz reklamowy i przypomnieć o sobie użytkownikom.

Jak zwiększyć skuteczność reklam Microsoft Ads?

Istnieje kilka prostych i sprawdzonych sposobów na to, aby reklama w wyszukiwarce Bing była jeszcze bardziej skuteczna. Najłatwiej jest powierzyć jej przeprowadzenie specjalistom..

W celu zwiększenia efektywności reklam Bing Ads warto zwrócić uwagę na:

  • zastosowanie słów kluczowych – odpowiedni ich dobór to podstawowa zasada, jeśli chodzi o skuteczność reklamy w wyszukiwarce,
  • znalezienie czynnika, który wyróżnia firmę na tle konkurencji i wspomnienie o nim w reklamie,
  • dopasowanie reklamy do grupy docelowej,
  • call to action – czyli wezwanie do działania, które zachęca użytkowników internetu do wykonania określonej akcji.

Czy warto skorzystać z reklamy Bing Ads?

Nie ma co ukrywać – umiejętne korzystanie z reklamy w wyszukiwarce Bing potrafi przynieść naprawdę wymierne korzyści. Dzięki niewielkiej konkurencji można o wiele łatwiej wyróżnić się na rynku i skutecznie dotrzeć do potencjalnych klientów. Co ciekawe, dzięki systemowi Microsoft Advertising w łatwy sposób można przenieść kampanię z Google Ads, co oznacza, że wcale nie trzeba tworzyć jej od nowa.