» CUPRA stawia na emocje. Marka rozpoczyna współpracę z nowym Partnerem

CUPRA stawia na emocje. Marka rozpoczyna współpracę z nowym Partnerem

  Dodano: 2022-06-10

Wyświetlono: 61 razy

CUPRA stawia na emocje. Marka rozpoczyna współpracę z nowym Partnerem

Emocje, adrenalina i przyspieszone bicie serca – taka będzie najnowsza odsłona kampanii brandowej marki CUPRA. Nowym polskim Partnerem CUPRY został Szymon Godziek, jeden z najbardziej utalentowanych i uznanych na świecie zawodników, specjalizujący się w ekstremalnym freestyle’u MTB i freeride.

foto © Cupra

Pasja, determinacja i odwaga, która popycha do odkrywania smaku życia, to wartości wpisane w DNA hiszpańskiej marki CUPRA i kluczowe kryteria, którymi kieruje się zapraszając do współpracy swoich Partnerów. Szymon Godziek bezsprzecznie jest uosobieniem tych cech. Salto nad 30-metrowym kanionem, peletonem Tour de Pologne czy rozpędzonym pociągiem towarowym – Godziek niejednokrotnie udowodnił, że nie ma dla niego rzeczy niemożliwych. Dzięki wyjątkowej wytrwałości, temperamentowi i talentowi jest dziś najlepszym polskim i jednym z najlepszych na świecie zawodników freestyle MTB oraz freeride, a także inspiracją dla wielu osób, które chcą przekraczać własne granice.

 

Freeride oraz freestyle MTB to ekstremalne wersje sportów rowerowych – cały szereg dyscyplin, w których najważniejszym elementem są wykonywane na różnych przeszkodach ewolucje w powietrzu. Godziek od lat znajduje się w światowej czołówce zawodników zajmujących się kolarstwem grawitacyjnym, a także uczestnikiem najbardziej elitarnych zawodów i pokazów, m.in.: District Ride w Norymberdze oraz Red Bull Rampage w Utah. Jako pierwszy zawodnik na świecie wykonał takie triki jak cashroll i tsunami backflip, uznawane za jedne z najbardziej skomplikowanych i widowiskowych w tym sporcie.

 

– Rower to moja największa pasja. Za każdym razem, kiedy jestem z nim w powietrzu czuję, że naprawdę żyję i mogę wszystko. To codzienne przekraczanie własnych granic i walka z grawitacją napędzają mnie do podejmowania kolejnych wyzwań zarówno w sporcie, jak i w życiu. Marka CUPRA podkreśla i wyzwala ten sam rodzaj emocji, dlatego bardzo się cieszę, że rozpoczynamy współpracę – mówi Szymon Godziek.

 

W przerwach od treningów Szymon stara się promować i rozwijać kolarstwo grawitacyjne w Polsce, organizując pokazy i zawody dla lokalnych społeczności, a także inspirując młodych ludzi do stawiania pierwszych kroków w tej dyscyplinie.

 

– Szymon i jego pasja są idealnym odwzorowaniem wartości marki CUPRA, która od początku istnienia wzbudza intensywne motoryzacyjne emocje i chce przesuwać granice tego, co wydaje się niemożliwe. W najnowszej odsłonie naszego programu ambasadorskiego stawiamy na adrenalinę i przyspieszone bicie serca. Planujemy wspólny projekt kreatywny, w ramach którego będziemy mówić m.in. o tym, dlaczego warto postawić na intensywne emocje i skąd czerpać odwagę, by sięgać po więcej. Cieszę się, że zaczynamy kolejny inspirujący rozdział w historii naszej marki – mówi Jakub Góralczyk, kierownik ds. PR marek SEAT & CUPRA w Polsce.

 

CUPRA łączy ekspresyjny design, kraftową jakość i sportowe osiągi. Firma od samego początku zaprasza do współpracy osoby, które poszukują w swoim życiu autentycznych, silnych doświadczeń. Globalnymi ambasadorami brandu są doceniani sportowcy, m.in.: Marc ter Stegen, Anzu Fati, Mattias Ekstorm, Jordi Gene i Alexia Putellas. Razem tworzą tzw. CUPRA Tribe – społeczność, która inspiruje do wprowadzania zmian w swoim życiu. Jeszcze w tym roku zaplanowano także pierwszą wspólną kampanię z udziałem Szymona Godźka i hiszpańskiej marki.

Źródło: Cupra, Mototarget
 Pisaliśmy również
» CUPRA zapowiada nowe modele, odświeżenie gamy i ambitne plany do 2025 roku
» CUPRA EKS wygrywa pierwszą rundę FIA ETCR w Pau
 Inne artykuły

» Volkswagen Multivan „Rodzinnym Samochodem Roku 2022” 2022-06-10
  Volkswagen Multivan Rodzinnym Samochodem Roku Już po raz piąty redakcje Autokult.pl i Autocentrum.pl wspólnie wybrały najlepsze motoryzacyjne premiery roku. W 2022 r. 38 samochodów walczyło o tytuły w 10 kategoriach, a dodatkowo, w jednej z nich o zwycięstwie decydowali internauci za pośrednictwem interne… więcej »

» Honda partnerem Enduro Rally 24 2022-06-08
  20YM Africa Twin Adventure Sports Honda Polska została partnerem tegorocznej, piątej edycji Enduro Rally 24, która odbędzie się na Pojezierzu Drawskim w dniach 9-12 czerwca. Podczas rajdu Honda zorganizuje puchar modelu Africa Twin oraz udostępni swoje motocykle do jazd testowych. W bazie rajd… więcej »

» HONDA CRF250R 2023 2022-06-08
  2023 HONDA CRF250R Motocykl CRF250R, mechanicznie niezmieniony w roczniku modelowym 2023, pozostaje najmocniejszy w swojej historii. Zawdzięcza to modyfikacjom wprowadzonym do modelu z 2022 roku – podwoziu z CRF450R, które zapewniło temu motocyklowi zwycięstwo w mistrzostwach M… więcej »

» Volkswagen e-up! w poznańskiej szkole nauki jazdy 2022-06-08
  Volkswagen e-up Samochody elektryczne zyskują na popularności, nic więc dziwnego, że na ten rodzaj napędu decydują się coraz częściej np. kierowcy taksówek. Elektryczne auta można spotkać także w szkołach nauki jazdy. Jedną z takich szkół prowadzi Marcin Kukawka z Poznania, k… więcej »

» Żądło nowego Horneta na szkicach konceptu 2022-06-06
  Honda HORNET Zgodnie z informacjami podanymi podczas targów EICMA 2021, dotyczącymi powrotu Horneta do oferty, Honda opublikowała dziś szkice zdradzające kolejne szczegóły koncepcji stylistycznej modelu. Przedstawiono na nich wyjątkowe połączenie technicznego piękna i ostr… więcej »

» 10 lat Volkswagen Group Polska 2022-06-01
  10 lat Volkswagen Group Polska Równo 10 lat temu, 1 czerwca 2012 roku, działalność rozpoczęła spółka Volkswagen Group Polska. Nieprzerwanie od 10 lat jest ona liderem rynku nowych samochodów osobowych w Polsce. Dziś Volkswagen Group Polska reprezentuje 7 marek: Volkswagen, Volkswagen Samoch… więcej »

» Otwarcie zamówień na Nissana JUKE Hybrid w Polsce 2022-06-01
  Nissana JUKE Hybrid Elektryfikacja gamy modelowej Nissana postępuje, o czym świadczy nadchodzący debiut kultowego miejskiego crossovera JUKE wyposażonego w zaawansowany napęd hybrydowy. Dealerzy w całej Polsce od dziś przyjmują zamówienia na tę wersję modelu…. więcej »

Źródło: Mototarget.pl

Reklama