» CUPRA rozpoczyna ekspansję na kolejnym kontynencie – do globalnej sieci dołącza nowy concept store marki

CUPRA rozpoczyna ekspansję na kolejnym kontynencie – do globalnej sieci dołącza nowy concept store marki

  Dodano: 2022-07-20

Wyświetlono: 19 razy

Salony CUPRY to koncepcja przestrzeni, w której można nie tylko kupować samochody, lecz także poczuć wyjątkowego ducha marki. Do tej pory na świecie powstało sześć nowoczesnych concept store’ów hiszpańskiego producenta, a w najbliższych dniach w Sydney zostanie otwarty kolejny butikowy salon CUPRY. Tym samym marka z Martorell zadebiutuje na nowym kontynencie.

Meksyk, Hamburg, Monachium, Mediolan, Lizbona, Rotterdam – to miejsca, w których do tej pory otwarto nowoczesne concept store’y CUPRY. Innowacyjne showroomy gwarantują miłośnikom motoryzacji emocjonujące doświadczenia podczas całego procesu zakupu pojazdu.

 

Miasto, w którym wszystko się zaczęło

Pierwszy dedykowany salon CUPRA powstał w 2019 roku w stolicy Meksyku, w ekskluzywnej części miasta Colonia Roma. Powstanie pierwszego showroomu marki zapoczątkowało wejście hiszpańskiego producenta na rynek meksykański oraz przyczyniło się do globalnej ekspansji marki.

 

Pierwsze salony w Europie

Pierwszy concept store CUPRY na mapie Europy pojawił się w Hamburgu we wrześniu 2020 roku, a kolejny, już rok później, w sercu Monachium. Dedykowane salony CUPRY zaprojektowano tak, aby wpisywały się w urbanistyczny krajobraz miejsc, w których powstają.

 

– Zależy nam, aby wszystkie salony CUPRY były integralną częścią miast i ich kultur – nie tylko w wymiarze projektu architektonicznego inspirowanego miastem. Chcielibyśmy, aby stanowiły także ważne ośrodki dla wydarzeń lifestylowych oraz kulturalnych – mówi Antonino Labate, Globalny Dyrektor ds. Strategii, Rozwoju Biznesu i Operacji CUPRA.

 

Kolejne dedykowane przestrzenie

CUPRA otworzyła siedzibę również w stolicy mody – Mediolanie. Podobnie jak inne ekskluzywne butiki CUPRA, włoski concept store łączy w sobie przestrzeń sprzedażową marki z miejscem wydarzeń kulturalnych. Natomiast w Portugalii zlokalizowano nowoczesny salon w samym centrum Lizbony. Otwarcie zbiegło się z obchodami czwartej rocznicy marki. Najnowszy concept store hiszpańskiego producenta w Europie mieści się w Rotterdamie w Holandii, a jego otwarcie miało miejsce w maju 2022 roku.

 

Powstanie ekskluzywnego concept stre’u CUPRY w Australii to następny strategiczny krok w ekspansji brandu na świecie. W polskich miastach CUPRA obecna jest poprzez autonomiczne CUPRA Studia oraz wydzielone miejsca w przestrzeni salonowej SEAT-a – CUPRA Corners. Opiekunami dedykowanych salonów są wykwalifikowani CUPRA Masterzy, którzy służą pomocą oraz ekspercką wiedzą na każdym etapie styczności z marką. W innowacyjnych przestrzeniach miłośnicy motoryzacji mogą jeszcze lepiej poznać świat oraz filozofię CUPRY.

Źródło: Cupra, Mototarget
 Pisaliśmy również
» Jak zmniejszyć poziom zużycia paliwa? Oto 7 cennych rad
» SEAT prezentuje legendarne modele z okazji 30-lecia Igrzysk Olimpijskich w Barcelonie
 Inne artykuły

» MAJA EXPLORER – NOWY PROJEKT FORDA I MAI WŁOSZCZOWSKIEJ 2022-06-29
  MAJA EXPLORER Ford Polska nawiązuje współpracę z Mają Włoszczowską. W ramach partnerstwa Maja Włoszczowska zasiądzie za kierownicą Forda Explorera, który będzie wspierał olimpijkę w jej sportowych i zawodowych aktywnościach oraz realizacji rowerowego projektu „Maja Ex… więcej »

» #TogetherWeChange: Audi na GREENTECH FESTIVAL 2022 2022-06-22
  GREENTECH FESTIVAL 2022 #TogetherWeChange – Pod tym hasłem startuje GREENTECH FESTIVAL 2022. Największy w Europie festiwal ekologicznych innowacji, inspiracji i pomysłów odbywa się w dniach 22-24 czerwca 2022 r. na terenie dawnego lotniska Tegel w Berlinie. Audi po raz kolejny … więcej »

» Więcej salonów marki CUPRA w Polsce 2022-06-21
  Cupra salon W ramach procesu ujednolicania sieci dealerskiej marek SEAT i CUPRA, w czerwcu działalność rozpocznie 7 nowych punktów CUPRY, a co za tym idzie, w każdym salonie SEAT-a, będzie można zamówić samochód marki CUPRA. Docelowo dedykowane młodszej marce showroomy z… więcej »

Źródło: Mototarget.pl

Reklama