» CUPRA i FC Barcelona łączą siły w globalnym sojuszu


Porozumienie wychodzi poza ramy tradycyjnego partnerstwa i opiera się na trzech strategicznych filarach. Obaj partnerzy pochodzą z Barcelony i dzielą wspólną wizję budowania wizerunku miasta na całym świecie. Zarówno CUPRA, jak i FC Barcelona za cel stawiają sobie wsparcie dla młodych talentów i rozwój innowacji. Obie marki łączą również wspólne wartości, takie jak nieustanny rozwój, pasja, ambicja, praca zespołowa i przyjmowanie globalnej perspektywy w działaniu.

 

Zgodnie z tymi założeniami, sojusz służyć będzie społeczności fanów na całym świecie. Kluczowe pozostają innowacje z zakresu mobilności. SEAT, CUPRA i FC Barcelona, w ramach wspólnej wizji przyszłości, skupią się na opracowywaniu projektu mikromobilności i elektromobilności miejskiej wokół Camp Nou. Obiekty stadionu piłkarskiego będą służyć jako laboratorium testowe dla projektów mobilności w Barcelonie.

 

– Ten innowacyjny sojusz z jednym z największych klubów piłkarskich na świecie pokazuje nasze silne zaangażowanie w markę CUPRA i w przyszłość mobilności w Barcelonie. Współpraca z instytucją, taką jak FC Barcelona, którą wspiera ponad 340 milionami fanów na całym świecie,  jest także elementem naszej strategii globalizacji. – powiedział Luca de Meo, prezes SEAT-a i prezes zarządu CUPRA.

 

 

Sojusz oznacza również, że marka CUPRA stanie się widoczna na terenie wokół obiektów stadionowych. Podczas meczów Barçy na Camp Nou działać zacznie również CUPRA VIP Box. Na stadionie powstanie także tymczasowa strefa CUPRA dostępna dla fanów. Kolejne szczegóły współpracy i planowanych projektów zostaną ujawnione niebawem.

 

CUPRA to marka dla wyjątkowych ludzi. Zaprojektowana, by urzec tych, którzy poszukują takich wartości, jak wyjątkowość, wyrafinowanie i sportowe osiągi. Nadszedł czas, aby miłośnicy motoryzacji odkryli nowy wymiar aut, które spełnią ich oczekiwania. Wraz z wprowadzeniem na rynek nowych modeli, CUPRA będzie dbała o sportowego ducha i wyścigowe tradycje, startując w serii TCR. CUPRA zyskuje własną tożsamość i jest gotowa, by podbić serca nowej grupy entuzjastów, korzystając z sieci ponad 280 specjalnie wybranych dealerów SEAT-a w całej Europie.

 

FC Barcelona została założona 120 lat temu w 1899 roku i jest wyjątkowa pod wieloma względami. Klub jest własnością ponad 145 000 członków i może poszczycić się dużą ilością sukcesów w Europie w ciągu ostatnich kilku lat. „Duma Katalonii”  słynie również z zaangażowania w odpowiedzialność społeczną. Fundacja FC Barcelona pracuje na rzecz edukacji dzieci, promując pozytywne wartości sportowe. Niepowstrzymany rozwój w ostatnich latach doprowadził do globalnego zasięgu ponad 340 milionów fanów i uczynił piłkarski klub z Barcelony światowym liderem w mediach społecznościowych.

 

Źródło: Mototarget.pl

Reklama