BMW Polska dzieciom: Razem możemy wiele naprawić

BMW Polska wspiera program dożywiania dzieci. 1 lutego pod hasłem „Razem możemy wiele naprawić” firma rozpoczęła współpracę z Fundacją Korporacyjnej Odpowiedzialności Społecznej (FCSR) przy realizacji programu HOT-MEAL-A-DAY. Do każdej faktury, wystawionej przez dealerów za serwisowanie aut, doliczane jest 5 zł. Ta drobna suma wystarczy na przygotowanie dwóch ciepłych posiłków dla potrzebujących dzieci.
Do programu przystąpili dealerzy BMW w całym kraju. Przy omawianiu z klientem faktury za serwis pracownicy salonu w kilku zdaniach informują go o działalności Fundacji i o tym, że za doliczoną sumę zostaną zakupione dwa ciepłe posiłki dla dzieci. Każdy klient może odmówić wsparcia Fundacji, jednak w ciągu pierwszych kilku dni akcji nie zdarzyły się jeszcze takie przypadki. „Jak na razie nikt nam nie odmówił!” – cieszy się Tomasz Fus, jeden z właścicieli rodzinnej firmy Auto-Fus, jednego z największych dealerów BMW w Polsce, która jako jedna z pierwszych przystąpiła do programu. „Akcja spotkała się z niezwykle pozytywnym przyjęciem. Wszyscy klienci bez najmniejszego problemu pozwalają doliczyć sobie 5 złotych do faktury. Dla większości z nich jest to niewielka suma, jednak w tym przypadku ma nieocenioną wartość. Kiedy na ulicy podchodzi do mnie ktoś i prosi o pieniądze, zawsze mam obiekcje – nie wiem, na co je przeznaczy. Aby nasi klienci, nie mieli podobnych wątpliwości, dostają od nas wszelkie informacje o programie i Fundacji.” W chwili zarachowania faktury, kwota 5 złotych automatycznie kierowana jest na osobne konto, a pod koniec każdego miesiąca BMW Polska robi przelew na konto Fundacji Korporacyjnej Odpowiedzialności Społecznej (FCSR). Program HOT-MEAL-A-DAY, obejmuje dotknięte największym ubóstwem województwo zachodniopomorskie. W ciągu 10 miesięcy zeszłego roku Fundacji udało się zgromadzić aż 833 684 złote. Zaledwie 6,8% tej kwoty to koszty administracyjne. Cała reszta została bezpośrednio przeznaczona na posiłki dla dzieci. Jest to kolejna akcja BMW Polska, firmy, która jest członkiem Fundacji Korporacyjnej Odpowiedzialności Społecznej i angażuje się w projekty związane min. z integracja ludzi niepełnosprawnych w społeczeństwie (współpraca z Fundacją Awangarda), edukacją (współpraca z Państwowym Muzeum Archeologicznym przy okazji wystawy „Troja”), czy programem stypendialnym dla studentów (współpraca z Politechniką Warszawską), jak również spełnianiem marzeń nieuleczalnie chorych dzieci z akcją „Niezapominajka”.
autor: T.K.
Źródło BMW

Reklama