» Astara – nowa koncepcja biznesowa i nowa nazwa Berge Auto

Astara – nowa koncepcja biznesowa i nowa nazwa Berge Auto

Autor: Piotr S.  Dodano: 2021-11-25

Wyświetlono: 53 razy

Astara - nowa koncepcja biznesowa i nowa nazwa Berge Auto

Bergé Automoción, właściciel MMC Car Poland – generalnego dystrybutora samochodów, części zamiennych i akcesoriów Mitsubishi Motors w Polsce, przedstawia swoją nową markę, pod którą będzie rozwijać własny ekosystem dystrybucji i mobilności.

foto © Mitsubishi

Firma Bergé Auto, realizując plan strategiczny, który koncentruje się na kliencie, pracowała od pewnego czasu nad wdrożeniem własnego ekosystemu dystrybucji i mobilności. Zbiega się to z czasem transformacji całej branży i ma stanowić odpowiedź na wyzwania stawiane przez społeczeństwo, dotyczące osiągnięcia zrównoważonej mobilności, lepszej cyfryzacji i większej wydajności energetycznej.

 

Astara będzie integrować całą gamę produktów i usług związanych z transportem – takie, jak formy własności lub użytkowania pojazdów, subskrypcje przy współpracy z firmami i klientami indywidualnymi – B2B/B2C oraz nowe kanały dystrybucji, wspierane przez samodzielnie opracowaną platformę cyfrową, która umożliwia interakcję z klientami na różnych etapach ich obsługi.

 

 

Astara integruje w ten sposób własne firmy, specjalizujące się w wymienionych rozwiązaniach, wśród których są Trive (platforma zarządzania wynajmem nowych i używanych pojazdów), Cardive (platforma subskrypcji pojazdów dla osób prywatnych), Fleeet (platforma subskrypcji pojazdów dla flot) i BotOn (pojazdy skomunikowane).

 

 

Od 1979 roku, kiedy to Bergé y Compañía za sprawą Bergé Automoción rozpoczęła działalność w sektorze motoryzacyjnym, spółka spektakularnie się rozwinęła. Obecnie działa w 14 krajach w Europie i Ameryce Łacińskiej (Hiszpania, Portugalia, Belgia, Niemcy, Holandia, Luksemburg, Polska, Finlandia, Szwecja, Szwajcaria, Chile, Kolumbia, Peru i Argentyna), a wkrótce planuje rozpocząć działalność w Austrii i w Azji Południowo-Wschodniej – na Filipinach.

 

 

Astara zajmuje się dystrybucją 29 marek samochodów i zatrudnia bezpośrednio około 2 500 osób. Jej obroty wynoszą blisko 4 miliardy euro, a sprzedaż sięga blisko 200 000 pojazdów rocznie.

 

 

Od dziś Astara jest nową marką, która będzie wyznaczać ścieżkę rozwoju dystrybucji i usług transportowych w ramach grupy.

Źródło: Mitsubishi, Mototarget
 Pisaliśmy również
» Tytuł Technologii Roku 2022 dla systemów PHEV i S-AWC w Mitsubishi Eclipse Cross PHEV
» Mitsubishi Eclipse Cross phev najlepszym pojazdem z przyczepą 2021
 Inne artykuły

» Honda CB650R na rok 2022 2021-11-24
  22YM HONDA CB650R Honda CB650R, motocykl wagi średniej, z linii modeli Neo Sports Cafe nadal cieszy się sporą popularnością. Specyfikacja modelu obejmuje: widelec Showa z dużym tłokiem i z rozdzielonymi funkcjami pracy (Separate Function Big Piston), wysokoobrotową, czterocylin… więcej »

» Honda Forza 125 na rok 2022 2021-11-24
  22YM HONDA FORZA 125 zaliczany do segmentu premium skuter klasy sport/GT – Forza 125, w wersji na rok 2022, utrzyma popularność wśród klientów dzięki nowym opcjom kolorystycznym. Lista wyposażenia standardowego obejmuje: system regulacji momentu obrotowego HSTC, elektryczną … więcej »

» Honda ADV350 na rok 2022 2021-11-24
  HONDA ADV350 NA ROK 2022 Nowy skuter w gamie jednośladów Hondy, ADV350, łączy twardy, przygodowy styl swojego krewniaka, modelu X-ADV, z solidną charakterystyką podwozia, które otrzymało ramę wykonaną ze stalowych rur, widelec USD 37 mm oraz tylne amortyzatory z zewnętrznym zbiornikie… więcej »

» Honda CBR1000RR-R Fireblade SP na rok 2022 2021-11-24
  HONDA CBR1000RR-R FIREBLADE SP 30TH CBR1000RR-R Fireblade SP z roku modelowego 2020 był zupełnie nowym motocyklem, zbudowanym ze zdecydowanym naciskiem na jazdę torową. W modelu na rok 2022 rozwój czterocylindrowego, rzędowego silnika o mocy maksymalnej 217,5 KM (160 kW) osiąganej przy 14500 obr… więcej »

» Honda CBR1000RR-R Fireblade na rok 2022 2021-11-24
  HONDA CBR1000RR-R FIREBLADE Wprowadzona na rynek w 1992 roku Honda Fireblade pozostaje do dzisiaj ikoną sportowego motocykla klasy 1000 cm3. Jest to maszyna, będąca bazą dla wyścigowych motocykli, używanych na krótkich torach wyścigowych na całym świecie, a także w legendarnych wyścigach… więcej »

» CBR1000RR-R Fireblade SP w wersji jubileuszowej 2021-11-24
  HONDA CBR1000RR-R FIREBLADE SP 30TH Po całej serii tegorocznych zapowiedzi istotnych zmian w ofercie, dotyczących między innymi modeli Super Cub, Monkey, CB500F, CB500X, CBR500R i NT1100, Honda pokazuje dzisiaj w Mediolanie swoją pełną europejską linię motocykli na rok 2022. Zawiera ona bardzo s… więcej »

» Honda świętuje 30-lecie powstania Fireblade’a 2021-11-24
  HONDA CBR1000RR-R FIREBLADE SP Tadao Baba to żywioł. Nawet teraz jego energia wypełnia przestrzeń, w której się znajduje. Był on kierownikiem projektu Hondy, który zajmował się pierwszym FireBlade’em – CBR900RR z 1992 roku. Trzydzieści lat temu motocykle z silnikami o dużych pojemnościach b… więcej »

» Volkswagen opracowuje podwozie przyszłości 2021-11-22
  Volkswagen Polo 2020 Strategia ACCELERATE systematycznie napędza dążenie Volkswagena do przemiany w dostawcą mobilności zorientowanego na oprogramowanie. Oprogramowanie ma również kluczowe znaczenie w opracowywaniu nowych platform podwoziowych i układu kierowniczego przystosowanyc… więcej »

» Kia prezentuje nowe Niro 2021-11-22
  Nowa Kia Niro Kia po raz pierwszy pokazała zupełnie nowe Niro – model, który jest integralną częścią coraz większej, przyjaznej dla środowiska gamy modeli marki Kia…. więcej »

Źródło: Mototarget.pl

Reklama