Reklama

Ambasador Biznesu 2006

  W biznesie najcenniejsza jest informacja. Te prawdę wcielił w życie Krzysztof Wnorowski z Wysokiego Mazowieckiego. Po czterech latach pracy podbił serca kapituły i stworzony przez niego portal internetowy otrzymał zaszczytny tytuł „Ambasadora Biznesu – Podlasie 2006” oraz nagrodę Prezesa Izby Przemysłowo-Handlowej.

  Na miejscu drugim znalazł się białosotcki Refleks, którego szef przypomniał odbierając nagrodę, że „firma to ludzie” i zaprosił na scenę swoich najbliższych współpracowników. Na miejscu trzecim znalazła się białostocka Agrovita. Wojewoda Podlaski przyznał swoją nagrodę — „Podlaskiego Żubra” firmie Marpol, która posiadała w 2005 roku największy udział eksportu w sprzedaży, Marszałek Województwa Podlaskiego przyznał zaś nagrodę firmie Okruszek, która w 2005 roku osiągnęła największy przyrost zatrudnienia. Po raz pierwszy, a zarazem ostatni przyznano nagrodę „Euroinwestora”. Otrzymała ją firma, która umiała pozyskać najwięcej środków unijnych z programów przedakcesyjnych i zainwestowała je na Podlasiu. Żeby było zabawniej tę nagrodę otrzymała firma Masterpress z…Olsztyna.

  Do tegorocznej edycji zgłosiło się ponad 60 firm. Na podstawie wyników danych zawartych w ankietach zgłoszeniowych do drugiego etapu zakwalifikowanych zostało 18 podmiotów. O tytuł „Ambasadora Biznesu – Podlasie 2006” ubiegało się 9 firm z Białegostoku: Makro Plast, Amco-Gaz, Agrovita, Jaz-Bud, Kalter, Refleks, MPO, Kinga, Cardo, 3 firmy z Suwałk: PPMD Kruszbet, Mona i Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości oraz Clovin z Czyżewa, PHP Agro-Rolnik ze Śniadowa, Grupa Biznes Polska z Wysokiego Mazowieckiego, PSS Społem, Marpol z Kleosina oraz PPHU Okruszek z Łomży. Półfinaliści reprezentowali przemysł spożywczy, chemiczny, elektroniczny, budownictwo, bieliźniarstwo, opakowania oraz tzw. nowe technologie.

  Zasadniczym celem konkursu jest wskazanie na grupę małych i średnich firm w województwie podlaskim, które mogą poszczycić się dobrymi wynikami działalności gospodarczej, propagowanie ich działalności oraz promocja produktów i usług przez nie oferowanych. Ponadto konkurs ma na celu kreowanie opinii klientów o lokalnie działających przedsiębiorstwach, co w efekcie ma przyczynić się do wzrostu popytu na oferowane przez nie produkty i usługi. Krzysztof Wnorowski powiedział nam, że po prostu „uwierzył, ze na Podlasiu można prowadzić z sukcesem biznes i nie zawiódł się„. Przypominamy, że jest szefem portalu www.biznes-polska.pl. Gratulujemy.

https://www.bstok.pl/up/news/819_1.jpg https://www.bstok.pl/up/news/819_2.jpg https://www.bstok.pl/up/news/819_3.jpg https://www.bstok.pl/up/news/819_4.jpg https://www.bstok.pl/up/news/819_5.jpg https://www.bstok.pl/up/news/819_6.jpg https://www.bstok.pl/up/news/819_7.jpg

Reklama