358 dni do premiery nowego Fiata 500

Pozostało 358 do premiery nowego Fiata 500, następcy samochodu-legendy i prawdziwej ikony przemysłu motoryzacyjnego. Debiut nowego pojazdu jest bardzo ważnym wydarzeniem, któremu towarzyszy projekt o nazwie „500 wants you”. Jest to multimedialne, interaktywne laboratorium stworzone przy ścisłej współpracy z turyńskimi filiami agencji Leo Burnett oraz Arc.
Na stronie „500 wants you” mieści się „500logia” czyli największa, napisana wspólnie z użytkownikami, wirtualna encyklopedia składająca się z opowiadań i ilustracji poświęconych Fiatowi 500. Oprócz tego można tam znaleźć tzw. „Concept Lab”, wirtualną przestrzeń gdzie poprzez zabawę można modelować prototyp Fiata i zapamiętywać swoje pomysły. Jednak, jak to często bywa w przypadku internetu, strona www.fiat500.com to projekt będący w stałej przebudowie. W ciągu najbliższych miesięcy stopniowo będzie wzbogacany o nowe treści, przedsięwzięcia i inicjatywy według planu, który w ciągu tych 365 dni poprzedzających wprowadzenie nowego pojazdu, przewiduje wielokrotne aktualizacje.
autor: Bstok.pl
Źródło Fiat

Reklama