Otwarcie największego w kraju salonu Lexusa

19 kwietnia nastąpiło oficjalne otwarcie salonu Lexus Warszawa-Wola przy ul. Połczyńskiej 32. Miłośnicy samochodów Lexus mają teraz do dyspozycji kolejny, największy w Polsce salon i serwis tej marki. Spotkanie zaszczycił swoją obecnością prezydent Toyota Motor Poland, Pan Hiroshi Kono.
Obecny salon to kontynuacja działań firmy i odpowiedź na potrzeby klientów z całej Polski. Jest on usytuowany w bardzo dobrej lokalizacji, w pobliżu głównej arterii w kierunku na Poznań, przy ul. Połczyńskiej i Powstańców Śląskich. Powierzchnia całego obiektu to 2918 m2. Sprzedaż samochodów będzie odbywać się na powierzchni 486 m2, co pozwoli na ekspozycję sześciu modeli. Do jazd testowych przeznaczono siedem samochodów.
„Zauważamy coraz większe zainteresowanie klientów samochodami marki Lexus. To właśnie dla nich postanowiliśmy zbudować jeszcze większy i lepszy salon, aby w pełni zaspokajać ich potrzeby. Indywidualne podejście do klientów, wieloletnie doświadczenie i rodzinna atmosfera panująca w naszym salonie. To recepta naszego sukcesu – powiedział Witold Wiśniewski, Prezes Lexus Warszawa-Wola.
W obecnej chwili o jak najlepszą obsługę klientów dba sześciu doświadczonych doradców handlowych. Klienci Lexus mogą także korzystać z największego serwisu w kraju, jedynego autoryzowanego serwisu w Warszawie. Lexus Warszawa-Wola oddaje do ich dyspozycji powierzchnię 267 m2, w tym dziewięć stanowisk serwisowych i kadrę 13 wykwalifikowanych pracowników (zgodnie z wysokimi standardami firmowymi, jakie oferuje Lexus). Serwis obejmuje wszystkie naprawy, w tym usługi diagnostyczne oraz serwis ogumienia.
„Zdajemy sobie stawę z tego, jak ważna jest obsługa posprzedażna, w tym bardzo dobry serwis. Jesteśmy przygotowani do obsługi 800 serwisów rocznie. W sytuacjach awaryjnych proponujemy naszym klientom samochody zastępcze: dwa modele IS oraz w model RX, ale już niedługo będziemy mieli w swojej ofercie dodatkowe cztery modele – dodaje Witold Wiśniewski.
Na uwagę zasługuje imponujący wzrost sprzedaży, jaki w ostatnim czasie notuje na polskim rynku marka Lexus. W roku 2005 sprzedano 286 pojazdów, natomiast rok później aż 614 (+115%). Wynik uzyskany w ciągu pierwszego kwartału to 181 egzemplarzy, przy czym tegoroczna prognoza dla całego bieżącego roku wynosi około 800 aut.
Lexus konsekwentnie buduje swoją pozycję rynkową w oparciu o unikalne podejście do klienta, dbałość o najwyższą jakość oferowanych produktów oraz zaangażowanie w rozwój innowacyjnych technologii, do których należy napęd hybrydowy. Na polskim rynku w pierwszym kwartale sprzedano 39 pojazdów Lexus wyposażonych w ten przyjazny dla środowiska naturalnego system. W czerwcu na rynek trafi kolejny model tej marki z napędem hybrydowym – LS 600h.
Z bogatych doświadczeń japońskiego koncernu w dziedzinie technologii napędu hybrydowego korzysta również marka samochodów Toyota. Oferowany na polskim rynku model Prius znalazł w pierwszym kwartale 22 klientów (sprzedaż wszystkich samochodów tej marki to 10 336 egzemplarzy).
autor: T.K.
Źródło: Toyota

Reklama